Kup Magazyn Gitarzysta

Strona główna / Muzyka / Demosfera / Idź naprzód

Przemysław Ozeg

Idź naprzód

Przemysław Ozeg ma 35 lat, a na gitarze gra od czasów szkoły podstawowej. Artysta lubi słuchać każdego rodzaju muzyki i odkrywać ją dla siebie - jak sam mówi - nutka po nutce. Przemysław bardzo lubi takie grupy, jak Led Zeppelin czy Metallica. Gra na Fenderze Stratocasterze, a do nagrań wykorzystał ponadto urządzenia: Fostex 280, Yamaha QY20 i automat perkusyjny Alesis.
Posłuchaj demonstracji

TOMASZ HAJDUK
Te kompozycje wypadają nieco chaotycznie... Utwory brzmią jak przypadkowe szkice, a nie jak finalne demo. Pomimo słabej jakości mogę sobie wyobrazić, co grało w głowie autora i jak to powinno zabrzmieć ostatecznie. Pozostaje pytanie, czy artysta chce przekazać w swojej twórczości coś więcej niż tylko kilka zagrywek solowych? Jeśli tak, to zachęcam do dalszej pracy. Szczególnie nad jakością aranży z sekwencera...


KRZYSZTOF BŁAŚ
Przesłane nagrania są bardzo słabej jakości i to właśnie już na samym początku zniechęca do zapoznania się z nimi. Uboga warstwa aranżacyjna i monotonia rytmiczna powodują, że niełatwo jest przebrnąć słuchaczowi przez tę twórczość. Kolejny raz zwrócę uwagę na fakt, że ciekawy aranż nie polega na użyciu jak największej liczby instrumentów grających jednocześnie. Sztuką jest zaplanowanie dla każdego instrumentu miejsca w spektrum brzmieniowym utworu, a przede wszystkim roli w całej kompozycji.


KRZYSZTOF MASZOTA
Mamy tu do czynienia z wieloma wadami technicznymi miksu, jak chociażby niedopuszczalny zanik wysokich tonów w krótkim fragmencie nagrania w jednym z kanałów. Poza tym bramka na gitarze solo nie jest dostatecznie kontrolowana. Przydałoby się nieco edycji nagranych śladów. Także same brzmienia nie są zbyt ciekawe, gitara natomiast odsunięta jest daleko w tło, a monofoniczna perkusja z automatu dominuje na pierwszym planie, choć sytuację nieco polepszają pojawiające się na dalszym planie klawisze.

Wall of Sound Marty Friedman

Marty Friedman będzie już zawsze kojarzony z Megadeth, ale życie po tej kapeli też istnieje, czego dowodzi choćby tegoroczny album amerykańskiego...Gramy dalej

9 /10
Live at Carnegie Hall - An Acoustic Evening Joe Bonamassa

Przodownik pracy Joe Bonamassa niezmiennie wyrabia 300% normy i nie ma roku, by na rynku nie pojawiło się dzieło podpisane jego nazwiskiem.

Gramy dalej

8 /10
How Did We Get So Dark?
Gatunek: Rock
Existential Gravity
Gatunek: Progressive metal
Erase Images
Gatunek: Hardcore
Zobacz wszystkie