Kup Magazyn Gitarzysta

Arkadiusz Knychała

Wszystko

Arkadiusz od kilku lat amatorsko zajmuje się tworzeniem muzyki za pomocą komputera zarówno elektronicznej, jak też rockowej i metalowej. Artysta wyrósł na tak zwanej scenie trackerowej i trzon jego kompozycji do tej pory powstaje przy użyciu tego właśnie typu oprogramowania. Partie bębnów, basu, czystych gitar i syntezatorów powstały w Madtrackerze 2.6. Całość uzupełnia gitara Mansfeld Fingertip oraz efekt Behringer V-amp 2.

TOMASZ HAJDUK
W tym utworze panuje bałagan. Nie bardzo też wiadomo, czy jest on bardziej po polsku, czy bardziej po angielsku? Do kogo autor kieruje swój przekaz? Oprócz wykorzystanych dwóch języków mamy jeszcze komputerowe podziały, wstawki elektroniczne i metalową gitarę. Przyznaję, ze to trudny orzech do zgryzienia dla recenzenta. Poddaję się...


KRZYSZTOF BŁAŚ
W przesłanym nagraniu panuje chaos, a wrażenie to potęgują gitary, z których każda jest umiejscowiona w jednym kanale, natomiast fakt, że grają co innego, zupełnie dezorientuje. Z wielu elementów aranżu można by zrezygnować, co uczyniłoby ten utwór bardziej zwięzłym i krótszym. Żeby zrobić z tego profesjonalną produkcję trzeba jeszcze wiele zmienić - począwszy od wprowadzenia żywej sekcji lub lepszych jakościowo próbek, a skończywszy na zmianie wokalu, który moim zdaniem kładzie cały utwór.


KRZYSZTOF MASZOTA
Jeszcze 10 lat temu tak brzmiała większość płyt nagrywanych na polskim rynku. Ogólnie rzecz biorąc nie jest źle, z tym że czasy się zmieniają. Produkcję tę oceniam jako całość pozytywnie, ale brak jej wielu elementów plasujących ją w czołówce obecnych realizacji dźwiękowych. Przede wszystkim poziom średni nagrania jest o około 5dB za niski, a poza tym brak tu soczystości w niskich rejestrach. Gitary brzmią bardzo cyfrowo, a bębny nachalnie narzucają się ze swoim automatycznym charakterem. Ogólnie jednak słuchało mi się tego przyjemnie.

Colossus Triggerfinger

Powiadają, że lepsze jest wrogiem dobrego. Są momenty, gdy właśnie tak myślę o najnowszym albumie Triggerfinger.

Gramy dalej

7 /10
Wall of Sound Marty Friedman

Marty Friedman będzie już zawsze kojarzony z Megadeth, ale życie po tej kapeli też istnieje, czego dowodzi choćby tegoroczny album amerykańskiego...Gramy dalej

9 /10
Live at Carnegie Hall - An Acoustic Evening
Gatunek: Blues rock
How Did We Get So Dark?
Gatunek: Rock
Existential Gravity
Gatunek: Progressive metal
Zobacz wszystkie