Kup Magazyn Gitarzysta

Strona główna / Muzyka / Demosfera / I Love Rock

Michał Biedroń

I Love Rock

Michał ma 25 lat i jest gitarzystą. Ostatnio gra sam, gdyż jego zespół, z którym był związany przez ostatnie parę lat, rozpadł się. Jako ciekawostkę warto podać, że bębny zostały nagrane za pomocą automatu Yamaha RY8. Podziały zagrano "na żywo", to znaczy do metronomu wystukiwano palcami stopę i werbel na padach (talerze dograno na oddzielnej ścieżce).
Posłuchaj demonstracji

TOMASZ HAJDUK
Dobry kawałek. Gdyby go porządnie nagrać, mógłby namieszać na gitarowych listach przebojów. Mamy tu właściwą ilość motywów i tematów, dzięki którym nagranie trzyma w napięciu. Ten gitarzysta prezentuje niezły poziom techniczny. Barierę do pokonania widzę jedynie w kwestiach precyzji. Numer mi się podoba i pomimo hałaśliwej perkusji z automatu jest to ciekawa propozycja.


KRZYSZTOF BŁAŚ
Wgrywanie podkładu perkusyjnego metodą "z palca" nie jest najlepszym pomysłem. Gitarę melodyczną proponowałbym umieścić bardziej z przodu - w tej chwili wygląda, jakby uzupełniała ona jedynie podkład, a powinno być na odwrót. Autor posiada niezły warsztat, wypadałoby popracować jeszcze nad kompozycją. Na chwilę obecną aranż jest zawiły i monotonny. Brakuje chwytliwych riffów lub wpadającego w ucho tematu.


KRZYSZTOF MASZOTA
To niezła produkcja, choć mąci tu zbyt agresywny hi-hat oraz nieco odstające od całości stopa i werbel, z których ten ostatni nie brzmi najlepiej. Poza tym całkiem przyjemnie się tego słucha, głównie za sprawą ciekawie brzmiących gitar. Przy szeroko brzmiących gitarach istnieje ryzyko, że w trybie mono będą się one kasować (i tak jest w tym przypadku). Poza tym poziom średni tego nagrania mógłby być - bez szkody dla proporcji - wyższy o 1-2dB.

Wall of Sound Marty Friedman

Marty Friedman będzie już zawsze kojarzony z Megadeth, ale życie po tej kapeli też istnieje, czego dowodzi choćby tegoroczny album amerykańskiego...Gramy dalej

9 /10
Live at Carnegie Hall - An Acoustic Evening Joe Bonamassa

Przodownik pracy Joe Bonamassa niezmiennie wyrabia 300% normy i nie ma roku, by na rynku nie pojawiło się dzieło podpisane jego nazwiskiem.

Gramy dalej

8 /10
How Did We Get So Dark?
Gatunek: Rock
Existential Gravity
Gatunek: Progressive metal
Erase Images
Gatunek: Hardcore
Zobacz wszystkie