Kup Magazyn Gitarzysta

Strona główna / Muzyka / Demosfera / Archangels Doom

Let Them Bleed

Archangels Doom

Zespół Let Them Bleed istnieje od kwietnia 2006 roku, a został założony przez dwóch muzyków: Pabla i Tobiego. W muzyce grupy można znaleźć zarówno ciężkie riffy, jak i łagodne melodie.
Let Them Bleed
Posłuchaj demonstracji
www.letthembleed.org

TOMASZ HAJDUK
Dobre gitarowe granie, przy czym dużo lepiej wypadają partie riffowe niż solówki. Brzmienie utworów jest jak dla mnie za bardzo nasycone, mamy za gęsty aranż, wszystkiego jest ponad miarę. Linie wokalne, pomimo że są poprawne, nie przykuwają uwagi. Należałoby zapytać: dlaczego? Dodatkowo czas trwania obu kawałków i poziom średni nagrań sprawiają, że propozycji Let Them Bleed nie da się wysłuchać do końca. Szkoda, bo to w sumie całkiem ciekawy zespół.


KRZYSZTOF BŁAŚ
Duży power, ciężkie brzmienia i... chaos. Nadesłane przez ten zespół nagrania są przeładowane dźwiękami. Nie ma tu miejsca na oddech, co powoduje, że po chwili słuchacz przestaje reagować na jakiekolwiek zmiany dynamiki - a więc ściana dźwięku, na którą następuje uodpornienie. W takich warunkach gitara grająca solo nie ma żadnych szans na przebicie się, nie mówiąc już o czytelności. Same kompozycje brzmią niestety dość pospolicie, chociaż poprawnie, ale czy to nie za mało? Przyznane punkty są głównie za jakość nagrania i poprawny warsztat muzyczny.


KRZYSZTOF MASZOTA
Nagranie brzmi głośno i z kopem, aczkolwiek w akcentach rozpoczynających się w około 26 sekundzie ogranicznik na sumie sobie nie poradził, co zaowocowało zniekształceniami amplitudy sygnału i wyraźnym przesterem. W takiej sytuacji warto automatyką odpuścić wzmocnienie przed ogranicznikiem lub wydłużyć czas zaprzestania działania (Release). Poza tym można uznać, że barwy gitar i perkusji oraz wokalu świetnie wpasowują się w koncepcję tego gatunku. Krótko mówiąc: niezły walec!
Colossus Triggerfinger

Powiadają, że lepsze jest wrogiem dobrego. Są momenty, gdy właśnie tak myślę o najnowszym albumie Triggerfinger.

Gramy dalej

7 /10
Wall of Sound Marty Friedman

Marty Friedman będzie już zawsze kojarzony z Megadeth, ale życie po tej kapeli też istnieje, czego dowodzi choćby tegoroczny album amerykańskiego...Gramy dalej

9 /10
Live at Carnegie Hall - An Acoustic Evening
Gatunek: Blues rock
How Did We Get So Dark?
Gatunek: Rock
Existential Gravity
Gatunek: Progressive metal
Zobacz wszystkie