Strona główna / Muzyka / Newsy / Już za kilka dni odbędą się warsztaty gitarowe na Open Mind Festival

Już za kilka dni odbędą się warsztaty gitarowe na Open Mind Festival

Odbywający się w dniach 12-14 sierpnia festiwal Open Mind to nie tylko wspaniała muzyka. Magazyn Gitarzysta wraz z klubem Stodoła organizuje warsztaty dla odwiedzających festiwal miłośników sześciu strun. Zajęcia poprowadzą: Mauser (eks-Vader, Dies Irae, Unsun), Piotr Słapa oraz Wojtek Łukawski.

Szczegóły są następujące:

  • 13.08 godz. 16:00 Piotr Słapa, godz. 17:00 Mauser
  • 14.08 godz 17:00 Wojciech Łukawski

Klub otwarty jest od godziny 16:00. Na warsztatowiczów czekają nagrody: kostki gitarowe, pocztówki edukacyjne ze znanymi gitarzystami i oczywiście - nasze pismo. Uwaga - ilość miejsc na sali jest ograniczona. Wstęp na warsztaty jest wolny dla posiadaczy karnetów lub biletów jednodniowych. Pytania zadawać można na adres k.inglik@magazyngitarzysta.pl

Kilka słów o naszych gwiazdach...

Mauser, legendarny wioślarz Vadera, a obecnie filar zespołów Dies Irae i Unsun, skupi się na gitarowej technice - palcówkach, pasażach i ćwiczeniach na rozciąganie palców. Opowie dokładnie jak należy rozgrzewać prawą i lewą, a także zaprezentuje konkretne zagrywki gitarowe oraz tricki, których sam używa, bądź używał w studio podczas nagrań.

Piotr Słapa pokaże akustyczną stronę gitarowego kunsztu. Ten najlepszy w Polsce gitarzysta fingerstyle, który szlify zdobywał mieszkając w Nashville, nauczy Was jak przetrwać na scenie sam na sam z publicznością. Usłyszycie o akompaniamencie, melodiach i elementach perkusyjnych oraz jak połączyć to wszystko w całość.

Wojtek Łukawski to śląski lutnik, którego warsztat odbędzie się pod tytułem "Z tartaku na scenę, czyli jak powstaje gitara". Dzięki niemu dowiecie się więcej o budowie i typach gitar elektrycznych oraz o samym procesie produkcji. Instrukcja obsługi wiosła zaspokoi ciekawość tych, którzy chcieliby się nauczyć jego samodzielnej regulacji.

Wołanie Eklektik

Sporą część życia spędziłem w Toruniu, a to właśnie w tym zjawiskowym mieście działa debiutujący właśnie EPką Eklektik.

Gramy dalej

7 /10
Humanz Gorillaz

Goryle boją się Brexitu i elekcji Donalda Trumpa. Przeczuwają, że nadciąga apokalipsa. Postanawiają więc zorganizować imprezę na koniec świata....Gramy dalej

5 /10
Self Supremacy
Gatunek: Metalcore
My Faith / My Curse
Gatunek: Hardcore
One More Light
Gatunek: Pop rock
Zobacz wszystkie
KALENDARIUM
poprzedniCzerwiecnastępny
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30