Strona główna / Muzyka / Newsy / Już za kilka dni odbędą się warsztaty gitarowe na Open Mind Festival

Już za kilka dni odbędą się warsztaty gitarowe na Open Mind Festival

Odbywający się w dniach 12-14 sierpnia festiwal Open Mind to nie tylko wspaniała muzyka. Magazyn Gitarzysta wraz z klubem Stodoła organizuje warsztaty dla odwiedzających festiwal miłośników sześciu strun. Zajęcia poprowadzą: Mauser (eks-Vader, Dies Irae, Unsun), Piotr Słapa oraz Wojtek Łukawski.

Szczegóły są następujące:

  • 13.08 godz. 16:00 Piotr Słapa, godz. 17:00 Mauser
  • 14.08 godz 17:00 Wojciech Łukawski

Klub otwarty jest od godziny 16:00. Na warsztatowiczów czekają nagrody: kostki gitarowe, pocztówki edukacyjne ze znanymi gitarzystami i oczywiście - nasze pismo. Uwaga - ilość miejsc na sali jest ograniczona. Wstęp na warsztaty jest wolny dla posiadaczy karnetów lub biletów jednodniowych. Pytania zadawać można na adres k.inglik@magazyngitarzysta.pl

Kilka słów o naszych gwiazdach...

Mauser, legendarny wioślarz Vadera, a obecnie filar zespołów Dies Irae i Unsun, skupi się na gitarowej technice - palcówkach, pasażach i ćwiczeniach na rozciąganie palców. Opowie dokładnie jak należy rozgrzewać prawą i lewą, a także zaprezentuje konkretne zagrywki gitarowe oraz tricki, których sam używa, bądź używał w studio podczas nagrań.

Piotr Słapa pokaże akustyczną stronę gitarowego kunsztu. Ten najlepszy w Polsce gitarzysta fingerstyle, który szlify zdobywał mieszkając w Nashville, nauczy Was jak przetrwać na scenie sam na sam z publicznością. Usłyszycie o akompaniamencie, melodiach i elementach perkusyjnych oraz jak połączyć to wszystko w całość.

Wojtek Łukawski to śląski lutnik, którego warsztat odbędzie się pod tytułem "Z tartaku na scenę, czyli jak powstaje gitara". Dzięki niemu dowiecie się więcej o budowie i typach gitar elektrycznych oraz o samym procesie produkcji. Instrukcja obsługi wiosła zaspokoi ciekawość tych, którzy chcieliby się nauczyć jego samodzielnej regulacji.

Atoma Dark Tranquillity

Giganci szwedzkiej sceny melodyjnego death metalu od blisko piętnastu lat nie splamili się słabym wydawnictwem.

Gramy dalej

9 /10
Snakes of Eden CETI

Dwa lata po znakomitym albumie "Brutus Syndrome" CETI powraca z kolejnym mocnym uderzeniem zatytułowanym "Snakes Of Eden".

Gramy dalej

9 /10
Green Day ocena 8
Revolution Radio
Gatunek: Pop punk
Hunter ocena 3
NieWolnOść
Gatunek: Metal
Ghost ocena 9
Popestar
Gatunek: Heavy metal
Zobacz wszystkie
KALENDARIUM
poprzedniGrudzieńnastępny
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31