Strona główna / Muzyka / Newsy / Szkoła Gitarowa na DVD

Szkoła Gitarowa na DVD

Szkoła gry na gitarze (nie tylko) akustycznej dla początkujących i zaawansowanych autorstwa Krzysztofa Błasia.

Kompendium wiedzy gitarowej!
"Gitarowe wyzwania" to multimedialna szkoła na 2 płytach DVD. W ponad 4 godzinnym materiale zawarta jest ogromna ilość informacji niezbędnych dla każdego gitarzysty. Od gitarowych początków, dla osób rozpoczynających swoją przygodę z instrumentem, poprzez techniki pracy prawej i lewej ręki, aż do zaawansowanych zagadnień związanych ze skalami oraz harmonią - tak obszernej szkoły gitarowej jeszcze nie było! To jednak nie wszystko. W osobnym rozdziale dowiesz się jak wybrać właściwy instrument, jak dokonać samodzielnie podstawowych regulacji, a także zobaczysz to, co do tej pory dla zwykłych śmiertelników pozostawało niewidoczne! Ujęcia z wielu kamer zapewnią niespotykany komfort nauki. W wielu najistotniejszych momentach samemu będziesz mógł dokonać wyboru kamery, której obraz chcesz oglądać. Wszystkie zagadnienia omówione są w zrozumiały i przejrzysty sposób, a szereg ćwiczeń i demonstracji pozwoli z łatwością opanować cały materiał. Pomimo tego, że szkoła przeznaczona jest dla gitarzystów akustycznych, uniwersalność materiału sprawia, że w równym stopniu skorzystają z niej fani gitar elektrycznych.
Po obejrzeniu tego kompendium wiedzy, gitara nie będzie już miała dla Ciebie żadnych tajemnic! Podejmij wyzwanie!

Informacji na temat szkoły gitarowej udziela:
Tomasz Jakubowski
tel. 022-568-99-43
e-mail: tomasz.jakubowski@eis.com.pl

Jeśli chcesz zobaczyć trailer szkoły kliknij TUTAJ.

Szkoła dostępna w Sklepie AVT.

A o to co mówią o tym wydawnictwie znani gitarzyści:

Jurek Styczyński:
"W swojej szkółce Krzysztof Błaś dzieli się swoją wiedzą na temat gitary w bardzo prosty i sprawdzony sposób. Zaczyna od podstaw i nie bawiąc się w zbędne szczegóły przechodzi do konkretów. Robi to zawodowo przechodząc w kolejnych rozdziałach do coraz trudniejszych elementów. Jestem pewien, że posiadacze tego materiału podniosą na tyle swoje umiejętności, że po niedługim czasie - oczywiście odpowiednio intensywnie ćwicząc - osiągną wystarczająco dobry poziom do grania w zespołach i jako soliści. Polecam wszystkim."

Krzysztof Misiak:
"Szkoła zawiera podstawową i niezbędną wiedzę ukierunkowaną na początkujących jak i średnio zaawansowanych miłośników gitary. Ostatnie rozdziały powinni zdecydowanie obejrzeć ci, którzy jeszcze nie mają instrumentu, a chcą wejść w jego posiadanie. Mamy tu bardzo cenne wskazówki i informacje podejmujące temat dokonywania wyboru i zwracania uwagi na właściwe czynniki przy zakupie gitar. Równie wartościowe są zagadnienia związane z techniką gry, zasadami muzyki i podejściem do muzyki. Wchodząc w posiadanie tego materiału dydaktycznego nie będziecie musieli wyważać dawno otwartych drzwi, co zapewne zaoszczędzi Wam czasu i energii."

Mietek Jurecki:
"Polecam tę pozycję nie tylko amatorom gry na gitarze akustycznej, lecz również moim kolegom profesjonalistom. Cenne porady dotyczące zakupu gitary, szczegóły jej budowy i konserwacji, a także podstawowe sposoby dostosowania instrumentu do potrzeb muzyka przedstawiono w logiczny i przystępny sposób. Interesująco wytłumaczono podstawy gry na gitarze akustycznej wraz z wyborem technik i sposobem ich stosowania. Ciekawie omówiono podstawy improwizacji. Gratuluję!"

Hard Truth Coco Montoya

Coco Montoya po raz kolejny udowadnia, że nie trzeba być wybitnym gitarzystą, by stać się topowym bluesmanem.

Gramy dalej

7 /10
Atonement Immolation

Są piłkarze, których lubię, a których kariery układały się różnie. Jedni błysnęli za młodu, ale nigdy nie potwierdzili drzemiącego w nich...Gramy dalej

8 /10
Obituary ocena 8
Obituary
Gatunek: Death metal
Lost In Paris Blues Band
Gatunek: Blues rock
Emmure ocena 8
Look at Yourself
Gatunek: Metal
Zobacz wszystkie
KALENDARIUM
poprzedniMarzecnastępny
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31