Kup Magazyn Gitarzysta

Strona główna / Sprzęt / Testy sprzętu
Rodzaj sprzętu: gitara klasyczna

Artesano to marka gitar klasycznych, za którą stoi hiszpański lutnik Juan Orozco.

Gramy dalej
Rodzaj sprzętu: gitara klasyczna , marka: ARTESANO

Współczesną gitarę klasyczną 6-strunową zaprojektował hiszpański lutnik Antonio de Torres Jurado w drugiej połowie XIX w. To on powiększył pudło i zmniejszył grubość płyty rezonansowej stosując promieniste belkowanie pod mostkiem wychodzące spod otworu rezonansowego, dzięki czemu gitara stała się głośniejsza i nieco lżejsza.

Gramy dalej
Rodzaj sprzętu: gitara klasyczna , marka: ORTEGA

Kiedy sięgamy pamięcią do naszych gitarowych początków przypominamy sobie przeróżne dziwne elektryczne gitary (nieco starsi gitarzyści) i wątpliwej jakości, "ogniskowe" akustyki, ale prawda jest taka, że bardzo często wybieranym instrumentem dla osób chcących rozpocząć naukę gry jest gitara klasyczna z nylonowymi strunami.

Gramy dalej
Rodzaj sprzętu: gitara klasyczna , marka: WASHBURN

Testowane instrumenty pochodzą z serii C11, którą można zaliczyć do niższego segmentu cenowego, ale jeszcze wykonywanego w Hiszpanii (najniższe modele MR produkuje się w Chinach).

Gramy dalej
Rodzaj sprzętu: gitara klasyczna , marka: MANUEL RODRIGUEZ

Gitarzyści klasyczni, poszukujący instrumentu oferującego możliwość szybkiej rejestracji nagrań oraz bezproblemowej pracy na scenie, często mają twardy orzech do zgryzienia.

Gramy dalej
Rodzaj sprzętu: gitara klasyczna , marka: FARRA
Sprzęt NAMM 2017: Ortega The Private Room Eclipsesuite C/E

Podczas targów NAMM 2017 zadebiutował nowy model Ortega Guitars, należący do limitowanej serii The Private Room, Eclipsesuite C/E.

24.01.2017 Gramy dalej
Sprzęt NAMM 2017: Boss prezentuje pedał ekspresji EV-30

Podczas targów NAMM 2017 firma Boss zaprezentowała nowy pedał ekspresji EV-30.

24.01.2017 Gramy dalej
Sprzęt NAMM 2017: Jackson USA Signature Marty Friedman MF-1

Wśród nowości firmy Jackson zaprezentowanych na targach NAMM 2017 nie mogło zabraknąć gitary sygnowanej przez Marty Friedmana.

24.01.2017 Gramy dalej